Wednesday, March 30, 2011

It's raining

اسسالاموالايكوم





Selamat pagi semua....syukur alhamdulillah bangun pagi ja ujan..well rahmat dr-Nya jua kan kan...ye la
 ingatkan mlm td nda ujan dah..tgk2 pagi ni pun masih ujan..hahha besa la lau dah tidur mati cm ni la  
jadinya...so nak x nak ujan ke ribut ke panas ke kena bangun jugalah,lau nda ada jua yang mengaum cam SInga..heheh



Hurm nak citer sikit sal kelmarin...hurmm jahat ke aku ni eh??dia call dr kul 6 pagi sampai kul 3 ptg aku ignore je..tapi sbb aku SAYANG iya aku call dia alik..dh pun namanya sayang,hurm ye la...igt kn apa yg dh jd mlm tuh aku dah mls nk layan..tapi ntah la napa ati ni susah sgt mau lupakn dia...kwn2 semua ckp aku ngn dia couple,,tapi kami masih bekawan ye la,org mcm aku ni sapa yg nak kan ....tengok pun hurmm x kot,, ni lah lau dah CUTE sapelah yang naksss!!!arghhh tension....sakit ati sakit telinga sakit segala2nye...sabar jak lah...tu yang samapi migraine ni ha dtg menyerang kepala ku yg x bersalah...ha dah cam orang gila pun semalam ada juga...tapi kan ...kepala ni sakit still sms dia..ayooo dush dush ...gila kali ko ni atyn...




Aku gila??no lah im still ok just jiwa tengah kacau memang cm ni..heheh.. ni pun xtau nak buat ape,adik lak g college die,cousin lak dah alik umah die,nak turun sini xtau ble...ayooo im so bored!!lonely!! semua ada tau x..lau ada blogger yg nak bw lepak leh gak ajak ler saya yg tengah bosan ni eh..hehehe...so till here we continue later...HAPPY THURSDAY olls @_______@









No comments:

Post a Comment